ایده هایی برای تزیین اتاق با عکس

مقاله های دکوراسیون اتاق خوب

ایده هایی برای تزیین اتاق با عکس

۱۰۹ بازديد
یکی از اجزای اصلی هر فضای داخلی با هر کاربریی دیوارهای آن است. دیوارها سطح وسیعی از معماری داخلی خانه را تشکیل می دهند که نیازمند آن هستند از طریقی جذابیت خاصی داشته باشند تا هم به چشم آیند و هم فضا را تحت تاثیر خود شیک و خاص جلوه بدهند.

ایده های بسیاری (تزیین دیوار اتاق خواب با نمد، کاغذ دیواری طرحدار، استفاده از رنگ‌ها با تکنیک‌های خاص، تزیین با ریسه رنگی، تزیین دیوار با عکس خانوادگی، نصب پوستر و موارد دیگر) برای دیزاین و شیک شدن دیوارهای داخلی وجود دارند که یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه‌ها تزیین دیوار با قاب عکس است که می تواند علاوه بر خارج کردن دیوار از سادگی و دادن حس و حالی خاص، یاد آور خاطرات و گذر زمان برای اعضای خانواده باشد.

گزینه‌های بسیاری از ایده برای چسباندن عکس روی دیوار وجود دارد که ما در این مقاله به کمک نمونه تصاویری به آن پرداخته ایم. تا با استفاده از آن دیوارهای داخلی منزلتان را از سادگی خارج کنید و حس و حالی نو به آن‌ها بدهید.
ایده‌ های بسیاری برای تزیین اتاق با عکس وجود دارند. یکی از آن‌ها که در اکثر خانه‌ها نیز دیده می شود و خیلی‌های از آن پیروی می کنند خرید قاب‌هایی است که در ابعاد و اندازه مختلف هستند و داخل آن را با عکس خانوادگی پر می کنند و سعی می کنند با نظمی که به چشم زیبا می آید و با محیط هماهنگ است را انتخاب کنند و طبق همان تابلو عکس‌ها را به دیوار نصب کنند.

آموزش کاهش یا افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

چگونه کیفیت عکس خود را در فتوشاپ تغییر دهیم؛ مرحله به مرحله و تصویری

  • افزایش و یا کاهش دادن کیفیت عکس در برنامه Adobe Photoshop کاری بسیار آسان به شمار می رود.
1. تغییر کیفیت عکس در فتوشاپ: پیدا کردن اندازه تصویر

ابتدا با باز کردن دیالوگ باکس اندازه تصویر، اندازه تصویر خود را پیدا کنید. به Image > Image Size… بروید و یا از میانبر Opt + Cmd + I (Alt + I برای ویندوز) استفاده کنید.

آموزش کامل در سریع آسان:افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.