تغییر دکوراسیون آشپزخانه

مقاله های دکوراسیون اتاق خوب

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

۱۰۱ بازديد
بدنه کابینت آشپزخانه از بخش‌های مهم آشپزخانه است که قسمت اعظم آشپزخانه را تشکیل می دهد. پس ایجاد یک تغییر برای کابینت ها باعث می شود به طور کلی فضای اشپزخانه تغییر چشم گیری کند. اگر توانایی تعویض کابینت ها را دارید می توانید کل کابینت‌ها را تعویض کنید و سبک آن را تغییر دهید و از سبک جدید استفاده کنید برای مثال اگر آشپزخانه قدیمی سنتی داشته اید این بار از کابینت نئوکلاسیک استفاده کنید. اما این کار هزینه زیادی با خود به همراه دارد اگر می خواهید با هزینه نسبتا معقولی تغییری در کابینت ها (تغییر کابینت با هزینه کم) ایجاد کنید می توانید از برچسب کابینت یا الکور استفاده کنید. اینگونه توانسته اید با هزینه بسیار کمی تغییر چشم گیری در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کنید.
پرده آشپزخانه را تعویض کن
اگر اشپزخانه ای دارید که نورگیر است و در آن پنجره وجود دارد یکی دیگر از ایده هایی که می توانید با استفاده از آن تغییری تازه و جدید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کنید تعویض پرده آشپزخانه است. اگر حتی توانایی تعویض پرده را ندارید یا به هر دلیلی نمی خواهید آن را تعویض کنید می توانید حتی با شستن آن و تمیز کردنش تغییر محسوسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزلتان احساس کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.
یکی دیگر از وسایلی که با تعویض آن می توان تغییر چشم گیری در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کرد تعویض لوسترهای شیک آشپزخانه است. گاهی حتی با گرفتن گرد و خاک روی لوسترها می توانید تغییر را احساس کنید زیرا لوسترها معمولا در بالاترین ارتفاع نصب می شوند و تمیز کردن آن‌ها کار سختی است اگر خیلی وقت است که لوستر را تمییز نکرده اید دست به کار شوید و ایجاد تغییر را در فضا مشاهده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.