نور مخفی

مقاله های دکوراسیون اتاق خوب

نور مخفی

۹۴ بازديد
همان‌طور که از اسم آن پیدا است، نور مخفی آشپزخانه به بهترین شکل ممکن می‌تواند نور را در لابه لای درب کابینت و سقف آشپزخانه منعکس کند. زیبایی و جذابیت نور مخفی آشپزخانه تاحدی است که به صورت دکوراتیو از آن استفاده می‌شود. نور مخفی با ایجاد حاله نور در محیطی خاص از آشپزخانه می‌تواند رنگ و لعاب خاصی به فضا ببخشد. معمولا نور مخفی آشپزخانه در میان آرک آشپزخانه، سقف کناف آشپزخانه و کابینت‌ها استفاده می‌شود. جذابیت نور مخفی تاحدی است که از آن در بسیاری موارد استفاده می‌شود.
نورپردازی یکی از تکنیک‌هایی است که می‌توانید از آن برای جان بخشیدن به فضا استفاده کنید. نور مخفی می‌تواند فضا را به شکلی معجزه آسا زیباتر از قبل جلوه دهد. استفاده از نور مخفی در آشپزخانه فضایی زیبا، مدرن و جذاب خلق می‌کند. معمولا کاربرد نور مخفی ایجاد نور زیبا و مناسب برای شب است. روشن کردن نور مخفی در روشنایی روز، تنها درصد کمی از زیبایی و جلوه نور مخفی را نشان می‌دهد. اما استفاده از آن در ساعات تاریکی، می‌تواند جلوه فوق العاده‌ای به فضا ببخشد. نور مخفی آشپزخانه ضمن تامین روشنایی نسبی در فضای آشپزخانه، نمایی دکوراتیو نیز خلق می‌کند. حس دادن به فضا با کمک نور نیز، کاربرد مهم دیگری است که نور مخفی کابینت آشپزخانه خواهد داشت.
حتما برای شما نیز جالب است که بدانید:

بهترین فضا برای استفاده از نور مخفی آشپزخانه کجاست؟
چه فضایی می‌تواند نور مخفی را جذاب نشان دهد؟
درواقع فضاهای مختلفی در آشپزخانه وجود دارند که می‌توانید به وسیله نور مخفی آن را زیباتر از قبل نشان دهید. اما بهترین فضا برای استفاده از نور مخفی در آشپزخانه، فضایی است که در زمان طراحی دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفته شده است. اگر نورپردازی در طراحی دکوراسیون لحاظ شود، جذابیت فضا بیش از پیش نشان داده می‌شود. معمولا نور مخفی آرک آشپزخانه، نور مخفی اپن آشپزخانه و نور مخفی کابینت‌ها می‌تواند رنگ و بوی دیگری برای آشپزخانه ایجاد کند. نور باید در فضایی کار شود که در مقابل چشم نیست. به این ترتیب شما هیچ منبع نوری را مشاهده نمی‌کنید اما انعکاس آن را در فضایی به شکل ملایم می‌بینید. این معجزه نور مخفی آشپزخانه است که می‌توانید به بهترین شکل در دکوراسیون داخلی این قسمت از منزل استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.