کابینت فلزی

مقاله های دکوراسیون اتاق خوب

کابینت فلزی

۹۷ بازديد
کابینت‌ها جز جدا نشدنی در آشپزخانه هستند که رنگ، مدل و اندازه آن‌ها به طور چشم گیری در دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه تاثیر می‌گذارند. امروزه مدل کابینت mdf یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کابینت به دلیل تنوع طرح و رنگ میان خانه‌های مدرن به شمار می‌رود. اما اگر برگردیم به چند سال پیش در همه خانه‌ها چیزی بجز کابینت فلزی قدیمی در آشپزخانه‌ها وجود نداشت. این مدل کابینت‌های ساده و شیک با قیمتی ارزان و دوام بالا در آشپزخانه‌ها بیشترین کاربرد را داشتند و در رنگ‌های محدود استفاده می‌شدند. با اینکه امروزه در کمتر جایی از کابینت فلزی استفاده می‌شود، اما این کابینت‌ها همچنان به عنوان کابینتی با قیمت مناسب مشتریان خود را دارند و با کیفیت‌های بهتری تولید می‌شوند. در این مقاله مزایا و معایب کابینت فلزی و متریال‌های متفاوتی که در بازار موجود هستند را بررسی می‌کنیم.

تا انتهای مقاله همراه بساز و بچین باشید تا مدل کابینت فلزی جدید آشپزخانه در طرح های مختلف و شیک را ببینیم.



کابینت فلزی جدید و شیک
امروزه با وجود مدل‌ کابینت‌های جدید مانند مدل‌های ام دی اف، ممبران و های گلاس به نظر کابینت‌های فلزی تقریبا منسوخ شده به حساب می‌آیند، اما اگر شما هم تفکری اقتصادی داشته باشید، به راحتی می‌توانید از کابینت‌های فلزی در نقاطی از آشپزخانه که مخفی هستند و به چشم دیده نمیشوند از کابینت‌های فلزی استفاده کنید و تنها کابینت‌هایی که در معرض دید هستند را از جدیدترین مدل کابینت ممبران یا ام دی اف به کار ببرید. و یا از یک روش کاربردی تری مانند نصب درب ام دی اف روی کابینت فلزی بهره ببرید و با هزینه‌ایی مناسب‌تر از کابینتی با نمای امروزی‌ و مدرن در آشپزخانه خود استفاده کنید. ام دی اف به عنوان روکش کابینت فلزی نمای لوکس و به روز به آشپزخانه شما می‌بخشد.

اگر کابینت فلزی دارید و می‌خواهید آن را نو نوار کنید برای بازسازی کابینت فلزی قدیمی پیشنهاد می‌کنیم یکی از راه‌های سریع و به صرفه مانند خرید و چسباندن برچسب کابینت استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.