دیزاین حمام کوچک

مقاله های دکوراسیون اتاق خوب

دیزاین حمام کوچک

۹۵ بازديد
در زندگی امروزه، اکثر خانه‌ها دارای فضای کوچکی هستند. در این شرایط، انتخاب دکوراسیون مناسب، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. به راحتی می‌توان با رعایت یک‌سری اصول طراحی، فضای دلنشینی در همه بخش‌های خانه ایجاد کرد. تنها کافی است کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید و همان خانه کوچک و نقلی را به فضایی ایده‌آل و شیک برای خود و اعضای خانواده تبدیل کنید.

حمام‌، یکی از بخش‌های اصلی هر خانه است. شاید طراحی دکوراسیون یک حمام کوچک، به نظر سخت و دشوار باشد؛ اما با صرف زمان اندکی می‌توان تغییرات قابل‌توجه‌ای در آن ایجاد کرد.
اغلب در فضای حمام، از یک توالت فرنگی نیز استفاده می‌شود. برای این‌که فضای کمتری را اشغال کنید بهتر است کوچک‌ترین نوع آن را خریداری کنید و همچنین بر روی دیوار نصب کنید.
آینه، وسیله‌ای است که استفاده از آن در هر مکانی، موجب بزرگ‌تر نشان داده شدن فضا می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم بزرگترین ابعاد آینه را برای حمام خود به‌کار ببرید و سعی کنید آن را در بالای روشویی نصب کنید. به این شکل، آینه دورتر از قسمت دوش قرار می‌گیرد و کمتر کثیف می‌شود.
حمام با متراژ کم، جای کوچکی است. پس احتمال این‌که با وسایل موجود در فضا برخورد داشته باشید زیاد است. بهتر است گوشه‌های تیز و برنده در فضا وجود نداشته باشد!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.