آینه پازلی

مقاله های دکوراسیون اتاق خوب

آینه پازلی

۹۶ بازديد
به طور کلی آینه های دکوراتیو یا مدرن به دو دسته اصلی تقسیم میشن:

آینه های تایل یا همون آینه پازلی
آینه غیر تایل
فرق این دو دسته، توی دقت و نوع ساخت شونه. دقت در اندازه گیری، دقت در برش، سفارشی بودن شون و موارد دیگه. در واقع، آینه پازلی یه نوع آینه سفارشی هستش که از مدل های ساده و استاندارد تا خیلی خاص و منحصربه فرد تشکیل میشه. دقت ساخت آینه پازلی در حد میکرو میلی متر هستش.

از اسم آینه پازلی مشخصه که این نوع آینه کاری از کنار هم قرارگرفتن چندین آینه به وجود میاد. مدل های ساده و استانداردِ آینه پازلی میتونه به صورت روتین و سریع تولید بشه. اما مدل های خاص تر و سفارشی، نیاز داره تا دقیق طراحی بشه و تولیدش هم کمی زمان بره. در مدل های سفارشی آینه های پازلی هر کدوم از طرح ها مختص به مکان مورد نظر نصب شون طراحی میشن. طرح های مدل سفارشی خیلی گسترده است و بیش از 70 طرح مختلف رو شامل میشه.



انواع مدل های استاندارد در آینه پازلی
نوع استاندارد آینه کاری مدرن شامل مدل های لوزی، الماس، نامنظم، کلاسیک و شش ضلعی بود. اما به مرور زمان و با توجه به اقبال مشتریان به دو مدل لوزی و کلاسیک محدود شد.

در حال حاضر آینه های استاندارد فقط در سایز های زیر تولید میشن.

مربع با قطر ۳۰ سانتیمتر به همراه مثلث یک دوم و مثلث یک‌چهارم.

لوزی با قطر کوچک ۲۵ سانتیمتر و قطر بزرگ ۳۰ سانتیمتر به همراه مثلث‌های یک دوم و مثلث های یک چهارم.

همچنین گفتنیه که این آینه ها در دو رنگ نقره ای و مسی در تیراژ انبوه تولید میشن.

یه نکته خیلی مهم در آینه های استاندارد وجود داره که کمتر بهش پرداخته میشه. بر خلاف تصور معمولی که ما فکر میکنیم، طرح استادارد چون از چند آینه هم شکل تشکیل، پس خیلی تنوع نداره، باید بگیم که اتفاقا تنوع طرح های استاندارد خیلی زیاده. اما به دلیل اینکه این نوع آینه، به صورت انبوه تولید میشه، سهولت هزینه، طراحی، ساخت و نصب رو به همراه داره.

ما در مجموعه آریا، بی شمار نقشه مختلف داریم که بر اساس آینه پازلی استاندارد طراحی شدن. این طرح ها میتونن متناسب با سلیقه شما و مکانی که میخواید آینه هارو نصب کنید، انتخاب بشن.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.